Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden De Jong- Paard & Harmonie

Dit zijn de voorwaarden waar u mee akkoord gaat bij het behandelen van uw paard, uitbrengen van advies van De Jong- Paard & Harmonie.

Behandelingen:

• U gaat akkoord met de gekozen behandeling voor uw paard.
  • De Jong- Paard & Harmonie stelt geen diagnoses en bij twijfel over klachten van uw paard wordt altijd de dierenarts van uw paard geraadpleegd. Hierbij geeft u Paard &
    Harmonie dan ook toestemming om contact op te mogen met uw dierenarts.
  • De Jong- Paard & Harmonie behoudt zich het recht om een paard niet te behandelen indien dit niet verantwoord is voor de gezondheid en veiligheid voor het paard en voor de behandelaar zelf. U dient dan wel de gemaakte uren en kilometers kosten te betalen.
  • U meldt vooraf als er zich een besmettelijke ziekte op uw stal voordoet. Hierdoor kunnen extra maatregelen getroffen worden, zodat de behandeling gewoon door kan gaan. Indien dit niet gemeld wordt en hierdoor de opvolgende afspraken later die dag niet door kunnen gaan, worden de gederfde inkomsten op u verhaald.

Betaling:

• Bij een behandeling dient u na de behandeling het bedrag te voldoen met contant geld of via het mobiele pin apparaat. Wanneer u een factuur extra wenst kan deze achteraf toegestuurd worden.

Annulering:

Indien u een behandeling wilt annuleren gelden de volgende voorwaarden:

• Tot 12 uur van tevoren is het annuleren van een afspraak kosteloos.
  • Als het korter dan 12 uur van tevoren is alvorens De Jong- Paard & Harmonie de behandeling zal uitvoeren wordt de 50% van de behandeling in rekening gebracht